وزیر امورخارجه کشورمان با انتشار توئیتی اقدامات تحریک آمیز ناتو را مسبب بحران اوکراین دانست.

حسین امیر عبداللهیان - وزیر امور خارجه

به گزارش همشهری آنلاین، امیرعبداللهیان در توئیتی نوشت: بحران اوکراین ریشه در اقدامات تحریک آمیز ناتو دارد. ما توسل به جنگ را راه حل نمی دانیم. برقراری آتش بس و تمرکز بر راه حل سیاسی و دموکراتیک یک ضرورت است.

کد خبر 659602

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • محمد IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    0 2
    ببینید ای ملت ، یک نفر (رییس جمهوراوکراین) با تصمیم غلط و اعتماد به ناتو و غرب کشورش رو نابود کرد ، غرب هرگز قابل اعتماد نیست و فقط در حد حرف از اوکراین حمایت می کنند . درس عبرت بگیرید ای غرب پرستان ، آمریکا هرگز دلش به حال ملت ها نمی سوزه ، فقط به دنبال منافع خودش هست ، جان انسان ها هیچ گونه ارزشی براش نداره ، خودش رو صاحب و مالک دنیا می‌دونه و هر گونه تعهدی رو به راحتی زیرش میزنه ، نمونه‌اش برجام . ما هم هشتگ می زنیم # آمریکا قابل اعتماد نیست
    • سامره IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
      0 0
      روسیه و چین هم همینطور. این نکته رو فراموش نکنید
  • بهزاد IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    1 0
    پس با این حساب صدام و عراق هم مقصر آغاز جنگ نبودند .
  • رامین IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    2 0
    من نمیدونم بعضی چرا کامنت های عجیب گذاشتن و جای شروع کننده جنگ و دفاع کننده رو دارند عوض میکنند. اینجوری قضاوت کردن مثل اینه که بگیم عراق به ما حمله کرد چون ما تحریک کردیم پس حق با عراقه. به خاطر دشمنی با غرب و اروپا و ناتو نباید طرف ظالم رو گرفت و از حق چشم پوشی کرد. هر کشوری در هر زمانی به کشور و ملت دیگری حمله کنه به عنوان جنگ طلب محکومه شما ها هم دلتون رو به روسیه خوش نکنین ببینین پوتین ملت روسیه رو بدبخت کرد یا اوکراین بدبخت شد. قطعا تحریمهای ظالمانه روسیه و ملت این کشور رو نابود میکنه.